Пропустити навігацію

Вітаємо вас у Довіднику безбар’єрності

«У комунікації приховано набагато більше сенсів, ніж нам здається. Цей Довідник допоможе розкрити нові, додаткові смисли, коли в центрі уваги – людина та її різноманіття. І це стане першим кроком у формуванні нової етики спілкування».

Перша леді
Олена Зеленська

Етика взаємодії

Слова чи дії? Працюючи над «Довідником безбар’єрності», і зокрема над словником, ми чули питання на кшталт: але що робити і як себе поводити з різними людьми, окрім використання коректних слів? Як діяти, якщо тобі здається, що людина на кріслі колісному потребує допомоги, наприклад, десь у громадському місці? Як поводитися з колегою, яка відчуває тривогу? Чи доцільно давати рекомендації батьками дитини з інвалідністю? Тож, у цьому розділі ми відповідаємо ці та інші питання, що стосуються етики взаємодії з різними людьми